۱۳۹۹ شنبه ۴ بهمن
بررسی بازار/ تحقیق بازار و شناخت نیازمندی و خواسته مشتریان هدف تا چه حد در مرحله تجاری سازی اهمیت دارد؟
سئوال:

v بررسی بازار/ تحقیق بازار و شناخت نیازمندی و خواسته مشتریان هدف تا چه حد در مرحله تجاری سازی اهمیت دارد؟

پاسخ:

بررسی نیازمندی و خواسته مشتریان هدف چه در مرحله تجاری‌سازی و چه قبل از آن و در زمان توسعه نمونه اولیه(MVP)  اهمیت دارد. زیرا از سوگیری ذهنی غلط جلوگیری کرده و موفقیت آینده‌ی ایده را بیشتر می‌نماید.

تاریخ:
1398/12/25
تعداد بازدید:
120
دانشگاه الزهرا
 تهران، بلوار کشاورز، نبش کوی 16 آذر، مجتمع فناوری دانشگاه الزهرا، پلاک 78،واحد707
تلفکس: 88961893
تلفن : 88962901
 roshd[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.